Hulp bij inloggen

Lukt het niet (meer) om in te loggen? Dan kan het volgende aan de hand zijn:

  • Je DigiD is geblokkeerd. Wacht tot de blokkade na de aangegeven tijd is opgeheven en probeer het nogmaals.
  • Je gebruikt niet de juiste gebruikersnaam of wachtwoord. Controleer of je de juiste gegevens gebruikt. Let daarbij op hoofdletters en kleine letters en of CapsLock of NumLock aanstaat.
  • Deze website gebruikt cookies. Als jouw internetbrowser geen cookies accepteert kun je niet inloggen. Schakel via 'internetopties' in je browser het ontvangen van sessiecookies in. Probeer daarna opnieuw in te loggen.
  • Na het online doorgeven van een wijziging krijg je direct digitaal een bevestiging dat wij jouw verzoek hebben ontvangen. Heb je die bevestiging niet in je mailbox? Dan kan het zijn dat je je mailadres niet hebt ingevuld. Heb je je mailadres wel ingevuld en toch niets ontvangen? Neem dan contact op met ons.

Een storing?

Bent u nog niet geholpen of is er een storing? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Maak een schermafbeelding van de storing als dit mogelijk is. De afbeelding kunt u als bijlage bij het contactformulier doen.